misslyckat, ännu än gång

ja som ni ser så lyckades jag verkligen inte. glömmer bort och det ser helt tomt ut i bloggen. så kan jag inte ha det. jag måste försöka. haha. låter fan nästan desperat.  men iallfall så här har min vecka sätt ut;
måndag: skolan börja & nyköping med bästa emelie <3
tisdag: skolan, plugga med denize <3
onsdag: skolan, vagnhärad med jenni <3
torsdag: skolan, plugga med denize <3
fredag: skolan, sluta tidigt, lekt med josefin och simone <3
helt okej vecka har det verkligen vart. nu när skolan har börjat har man iallfall någonting att skriva om. och det ska bli mycket bättre uppdatering. nu ska jag snarra godis och kolla film.
puss elin

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej och välkommen!

Här kommer du trivas.

Ha en skön kväll!

2008-08-29 @ 20:50:25
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0