MYS HELG !

tjena allesammans!
har ju då vart hos jenni hela helgen ! mysigt ! på fredan gjorde vi inte mycket alls. satt lite vid datorn och pratade i telefon. och jag kollade på varannan vecka. höhö fast inte hela för jenni skulle pront spela GH när klockan va 2 eller nått. vi somna väl iallafall inte förren typ halv 5. lite trött va man jue på lördagen. sen på lördagen kom fanny. och vi drog till elias och kollade på någon film. höhö. sen hem till jenni och äta lite. sen ner till hemköp och köpåa mer cola och chips. under denna helg har vi drukigt 6 liter cola och ätit 1 kg godis och sen massa chips. höhö tjockisar <3  men iallafall kolade på massa dåliga filmer nästan hela kvällen.  jag somnade först  == haha . sen har vvi typ bara segat idag. inte gjort mycket alls. trött är jag och det blir nog kolla på en film idag också. det går ju alltid en på söndagar höhö. men nu måste jag träna lite glosor och hoppas på att halsen blir bättre.
pusselin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0